My baby

خرید بک لینک
عزیزدلم امروز وارد هفته سی و دوم شدی.شیطونک من تکونهات بیشتر شدن.شبها نمیذاری بخوابم ولی من عاشق همین بیخوابیهام هستم.عزیز دلم یک شنبه مراسم بیبی شاورت بود.خاله رویای عزیزت دخترعموی بابا سالار واسه ت این مراسم رو گرفته بود.همه چی قشنگ بود و دوستامون واسه تو هدیه آورده بودن.مامانی عمو افشین یه عالمه عکس خوشگل گرفته.وقتی بزرگ شدی همه ش رو میبینی.مامانی فدات بشه خیلی شیطون شدی همه ش میخوام از حرکاتت فیلم بگیرم انگاری میفهمی زود آروم میشی ولی من باز فیلمم رو میگیرم.نمیدونی که چه حس قشنگیه یه فرشته کوچولو تو شکم داشتن.قربون اون چشمات بشم که باز و بسته شون My baby...

ما را در سایت My baby دنبال می‌کنید

برچسب: شیطونک,شیطونک چت,شیطونک شهره,شیطونک چت گلستان,شیطونک ها,شیطونک دات کام,شیطونک تیک تاک,شیطونک گیتار,شیطونک شهره دانلود,شیطونکم کیانوش, نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 17:34

خب مامانی سلام .میدونم این هفته دیر شد که برات بنویسم ولی خب خواستم برم سونو بعد بیام برات از خودت بنویسم.عزیزم امروز دوباره دیدمت چقدر دلم برای دیدنت تنگ شده بود مامانی.عزیزم خانم مهربون که سونوگرافی میکردن میگفت خیلی اکتیوه ازم میپرسید همیشه همینجوره منم گفتم بعله عشقم همیشه در تکاپو هست.مامانی چه دماغی داشتی عین مامانت که پف کرده تازگیا, دماغ تو هم پف داره .الهی فدای دماغ و دهن و چشمات بشم.عزیزم هفته ی پیش هم با دکتر قرار داشتم.بهم گفتن همه چی تا الان خوب بوده و سرت حرکت کرده به سمت پایین.آردای مامان امرور کیفت رو آماده کردم فقط چندتا چیز کوچولو مون My baby...

ما را در سایت My baby دنبال می‌کنید

برچسب: فسقلی ها,فسقلی عسل و آرش,فسقلی شیک پوش,فسقلی میخواد باباشو بپیچونه,فسقلی چت,فسقلیا فیسبوک,فسقلی و پدربزرگ,فسقلی و توپ قلقلی,فسقلی ما,فسقلی خوب نگاه کن, نویسنده: بازدید: 202 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 17:34

کوچولوی من سلام.عزیزم ببخش اگه دیر مینویسم برات.چندروزیه سردرد دارم و نگرانم.قرص میخورم ولی کامل خوب نمیشم.نمیدونم از گرماست یا بخاطر استفاده از کولره.عشقم تازگیا دستم رو که میذارم رو شکمم و نوازشت میکنم بلافاصله تکون میخوری.عزیزم میفهمی حس مامان رو.داشتن تو برام خیلی شیرینه.الهی فدای تو بشم.لحظه ی بغل کردنت شده آرزوی مامان.عشقم مواظب خودت باش.دوستت دارم ♡♡

My baby...

ما را در سایت My baby دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 17:34

پسر گل مامان سلام.عزیزم باز هم دیر کردم.ببخش عزیزم.هفته ی پراسترسی داشتم.فشار خونم دوباره بالا بود.دوباره آزمایش خون گرفتن ازم و دوباره همه چی نرمال بود.دکتر گفتن احتمالا تورو زودتر به دنیا بیارن ولی اصلا نگران نباش عزیزم.خیلی دوست دارم زودتر عشق کوچولوم رو بغل بگیرم.دوستت دارم.هفته ی دیگه هفته ی سی و هفتمه و من دوتا قرار با دکتر دارم یکیش همون قرار ملاقات هفتگی و یکی دیگه هم آشنایی با برخی مسایل راجع به خود عشقت.دوستت دارم.

My baby...

ما را در سایت My baby دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 17:34

صفحه بندی